POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES
Korzystanie z bloga i strony internetowej www.zielonerece.pl
oraz sklepu na fanpage’u Zielone ręce pod adresem https://www.facebook.com/zielonerece/shop/?referral_code=page_shop_tab&preview=1
oznacza akceptację poniższych warunków Polityki Prywatności i Polityki Cookies.
Jako Użytkownik zapoznaj się z jej postanowieniami. Poniższy spis treści pomoże Ci w tym. Informuję Cię tutaj, w jaki sposób troszczę się o dane Użytkowników, jak je przetwarzam, komu je powierzam oraz o wielu innych ważnych kwestiach związanych z danymi osobowymi.
SPIS
TREŚCI
§3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA
§7 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRAWA AUTORSKIE
Niniejsza Polityka Prywatności i Polityka Cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz plików Cookies, a także innych technologii pojawiających się na stronie internetowej www.zielonerece.pl oraz w sklepie internetowym pod adresem https://www.facebook.com/zielonerece/shop/?referral_code=page_shop_tab&preview=1
Administratorem strony i danych
osobowych przekazywanych w jej ramach jest Agnieszka Dziedzic prowadząca działalność
nierejestrową pod adresem
Dbam o bezpieczeństwo danych osobowych oraz o prywatność
Użytkownika Strony. Cieszę się, że odwiedziłeś moją Stronę.
W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie postanowień
niniejszej Polityki Prywatności i Polityki Cookies proszę kontaktować się z
Administratorem poprzez adres e-mail: agnieszka@zielonerece.pl .
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w
Polityce Prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość
aktualnej Polityki Prywatności. Przyczyną zmian mogą być rozwój technologii
internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój Strony
poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora. Na dole strony
znajduje się data publikacji aktualnej Polityki Prywatności.
Administrator
– Agnieszka Dziedzic prowadząca działalność nierejestrową pod adresem
Użytkownik
– każdy podmiot przebywający na stronie i korzystający z niej.
Strona i Sklep internetowy – strona internetowa i blog znajdujące się pod adresem www.zielonerece.pl oraz sklep internetowy pod adresem https://www.facebook.com/zielonerece/shop/?referral_code=page_shop_tab&preview=1
Formularz lub Formularze – miejsca na Stronie, które umożliwiają wprowadzenie danych
osobowych przez Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu wysyłki
newslettera, w celu złożenia zamówienia, w celu kontaktu z Użytkownikiem.
Newsletter – oznacza bezpłatną usługę świadczoną
drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkownika poprzez
przesyłanie listów elektronicznych, za pośrednictwem których Administrator
informuje o wydarzeniach, usługach, produktach i innych elementach istotnych z
punktu widzenia Administratora i /lub w celu realizacji prawnie uzasadnionego
celu Administratora, którym jest marketing bezpośredni, w tym wysyłanie treści
marketingowych i handlowych za zgodą Użytkownika. Szczegółowe informacje na
temat wysyłki Newslettera znajdują się w dalszej części niniejszej polityki
prywatności.
RODO - oznacza Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne
Rozporządzenie o Ochronie Danych).
Ustawa o ochronie danych osobowych
– ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz.
1000 z późn. zm.).
Ustawa
o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu
usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
KTO
JEST ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH UŻYTKOWNIKA?
Administratorem danych osobowych Użytkownika jest Agnieszka
Dziedzic prowadząca
działalność nierejestrową pod adresem
CZY PODANIE DANYCH JEST DOBROWOLNE? CO JEST
KONSEKWENCJĄ ICH NIEPODANIA?
Podanie danych jest dobrowolne, jednakże
niepodanie pewnych informacji, co do zasady zaznaczonych na stronach
Administratora jako obowiązkowe, wiązać się będzie z brakiem możliwości
wykonania danej usługi i osiągnięcia określonego celu lub podjęcia określonych
działań.
Podanie przez Użytkownika
danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie
potrzebuje przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i
wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust.
1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych
oraz na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce
przetwarzać, a mimo to Użytkownik przekazał je Administratorowi.
W
JAKICH CELACH I NA JAKICH PODSTAWACH PRAWNYCH PRZETWARZAMY DANE OSOBOWE
UŻYTKOWNIKA PODAWANE W RAMACH KORZYSTANIA ZE STRONY?
Dane osobowe Użytkownika na Stronie
Administratora mogą być przetwarzane w następujących celach i na następujących
podstawach prawnych:
1.
wykonania
usługi lub wykonania zawartej umowy, przesłania oferty (np. reklamowej) na
prośbę Użytkownika — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
umowy lub podjęcie działań na żądanie);
2.
wystawienia
faktury, rachunku i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa
podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Sklepie internetowym lub
pozostałych produktów i usług
— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów
prawa);
3.
udzielenia
rabatu lub informowania o promocjach i ciekawych ofertach Administratora lub
podmiotów przez niego polecanych
— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
4.
przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
5.
rozpatrzenia
reklamacji czy roszczeń związanych z umową— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia
i/lub wykonania umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek
wynikający z przepisów prawa);
6.
ustalenia,
dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony
interes administratora);
7.
kontaktu
telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
(niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
8.
kontaktu
telefonicznego w celu przedstawienia oferty i marketingu bezpośredniego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO
(zgoda) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony
interes administratora), jeśli jesteś już moim klientem;
9.
tworzenia
rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa)
oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
10.
archiwalnym
i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć
wykazywaniu faktów — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora);
11.
analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych
zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym cookies
np. cookies Google Analytics, Piksel Facebooka— na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
12.
wykorzystywania
cookies na Stronie i jej podstronach—
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
13.
zarządzania
Stroną internetową i stronami Administratora na innych platformach — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora);
14.
badania
satysfakcji z oferowanych usług —
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora),
15.
zamieszczenia
przez Użytkownika opinii o usługach świadczonych przez Administratora— na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO
(zgoda),
16.
w
wewnętrznych celach administracyjnych Administratora związanych z zarządzaniem
kontaktem z Użytkownikiem, co
jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
17.
w celu
wysyłania newslettera - na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora
polegający na przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego) oraz na
podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zgoda),
18.
w celu
dopasowania treści wyświetlanych na stronach Administratora do indywidualnych
potrzeb oraz ciągłego doskonalenia jakości oferowanych usług - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora),
19.
w celu
marketingu bezpośredniego kierowanego do Użytkownika własnych produktów lub
usług lub polecanych produktów osób trzecich - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony
interes administratora),
20.
w celu
tworzenia własnych baz danych Użytkowników - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony
interes administratora),
21.
w celu
obsługi fanpage pod nazwą
22.
w celu
obsługi profilu pod nazwą zielone ręce na Instagramie i wchodzenia w interakcje
z użytkownikami – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora).
23.
w celu
obsługi kanału Tik Tok pod nazwą zielonerece i wchodzenia w interakcje z
użytkownikami – na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora).
24.
w
celu kierowania reklamy w mediach społecznościowych i na stronach
internetowych, typu Facebook Leads Ads lub Facebook Custom Audience, You Tube oraz kierowania remarketingu - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) i na podstawie art.
6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) polegający na
promocji i reklamie usług Administratora poprzez remarketing kierowany do osób
zapisanych na mailing lub odwiedzających daną stronę internetową),
25.
w celu przechowywania
komentarzy na Stronie internetowej - na podstawie art. 6 ust.
1 lit. a RODO (zgoda).
Podanie przez Użytkownika danych, które nie
są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje
przetwarzać następuje na podstawie decyzji samego Użytkownika i wówczas
przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit.
a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na
zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce
przetwarzać, a mimo to Użytkownik przekazał je Administratorowi.
W
JAKI SPOSÓB ZBIERANE SĄ DANE?
Zbierane i przetwarzane są tylko te dane,
które użytkownik sam poda (za wyjątkiem – w pewnych sytuacjach – danych
zbieranych automatycznie za pomocą plików cookies oraz danych logowania, o czym
mowa poniżej).
Podczas wizyty na stronie, automatycznie
zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np. adres IP użytkownika, nazwa
domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania). Dane
zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na
stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do
personalizacji zawartości strony w celu jej ulepszenia. Dane te przetwarzane są
jednak wyłącznie w celach administrowania stroną, zapewnienia sprawnej obsługi
hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są kojarzone z danymi
poszczególnych użytkowników. Więcej o cookies przeczytasz w dalszej części
niniejszej polityki.
Dane mogą też być zbierane na potrzeby
wypełnienia formularzy znajdujących się na Stronie, o czym jest mowa w dalszej
części polityki prywatności.
Usługi społeczeństwa informacyjnego
Administrator nie zbiera danych
dzieci. Użytkownik powinien mieć ukończone 16 lat, aby samodzielnie wyrazić
zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu świadczenia usług społeczeństwa
informacyjnego m.in. w celach marketingowych, albo uzyskać w tym celu zgodę
opiekuna prawnego (np. rodzica).
W przypadku, gdy Użytkownik nie ma
ukończonych 16 lat nie powinien korzystać ze Strony.
Administrator jest uprawniony podjąć
rozsądne starania by zweryfikować czy użytkownik spełnia wymóg dotyczący wieku,
o którym mowa powyżej, albo czy osoba sprawująca władzę rodzicielską lub opiekę
nad Użytkownikiem mającym mniej niż 16 lat, wyraziła zgodę lub ją zaaprobowała.
JAKIE
SĄ UPRAWNIENIA UŻYTKOWNIKA?
Użytkownikowi przysługują w każdej chwili
uprawnienia zawarte w art. 15- 21 RODO tj.:
è
prawo dostępu do treści
jego danych,
è
prawo do przenoszenia
danych,
è
prawo poprawiania
danych,
è
prawo sprostowania
danych,
è
prawo usunięcia danych,
jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
è
prawo ograniczenia
przetwarzania, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub bez podstawy
prawnej,
è
prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego
interesu administratora,
è
prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na zasadach
określonych w ustawie o ochronie danych osobowych), jeśli uzna, że
przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
prawa w zakresie ochrony danych.
è
prawo do bycia
zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie
obowiązujące przepisy prawa.
Administrator zwraca uwagę, że uprawnienia te
nie są bezwzględne i nie przysługują w odniesieniu do wszystkich czynności
przetwarzania danych osobowych Użytkownika. Tyczy się to np. prawa do uzyskania
kopii danych. Uprawnienie to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności
innych osób, takie jak np. prawa autorskie, tajemnica zawodowa. W celu poznania
ograniczeń dotyczących uprawnień Użytkownika odsyłam do treści RODO.
Użytkownikowi zawsze jednak przysługuje prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego.
W celu realizacji swoich praw Użytkownik może
zwrócić się do Administratora poprzez adres e-mail: agnieszka@zielonerece.pl lub listownie na adres
miejsca wykonywania działalności przez Administratora, jeśli został podany w
niniejszej polityce prywatności, wskazując zakres swoich żądań. Odpowiedź
zostanie udzielona w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia
żądania i jego uzasadnienia, chyba że uzasadnione będzie wydłużenie tego
terminu zgodnie z RODO.
CZY
UŻYTKOWNIK MOŻE COFNĄĆ WYRAŻONĄ ZGODĘ?
Jeżeli
Użytkownik wyraził zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym
czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z listy
mailingowej Administratora i zaprzestaniem wskazanych działań (w przypadku
zapisu na podstawie zgody). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na
przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W niektórych przypadkach, dane mogą nie
zostać całkowicie usunięte i zostaną zachowane w celu obrony przed ewentualnymi
roszczeniami przez czas zgodny z przepisami ustawy kodeks cywilny lub np. w
celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.
Każdorazowo, Administrator odniesie się do
żądania Użytkownika, odpowiednio uzasadniając dalsze działania wynikające z
obowiązków prawnych.
CZY
PRZEKAZUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA DO PAŃSTW TRZECICH?
Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza
obszar Unii Europejskiej - do państw trzecich.
W związku z faktem, że Administrator korzysta
z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Facebook i spółki zależne,
Instagram, Tik Tok, Pinterest Google, Microsoft itp. dane Użytkownika mogą być
przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich
przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i
Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty)
lub standardowe klauzule umowne w odniesieniu do swoich usług. Będą one
przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i
bezpieczeństwo danych, m.in. poprzez:
a)
współprace z
podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których
została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
b)
stosowanie
standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to
miejsce np. w przypadku Google),
c)
stosowanie
wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ
nadzorczy,
lub tym, na przekazywanie danych osobowych
których, Użytkownik wyraził zgodę.
Szczegółowe informacje dostępne są w treści
polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach
internetowych. Przykładowo:
Google LLC:https://policies.google.com/privacy?hl=pl
Meta Platforms Ireland Limited (czyli
Facebook i Instagram): https://www.facebook.com/privacy/explanation
UAB MailerLite: https://www.mailerlite.com/legal/privacy-policy
Obecnie usługi oferowane przez Google oraz
Facebook dostarczane są głównie przez podmioty znajdujące się w Unii
Europejskiej. Należy, jednakże każdorazowo zapoznać się z polityką prywatności
tych dostawców w celu otrzymania aktualnej informacji w zakresie ochrony danych
osobowych.
JAK
DŁUGO PRZECHOWUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Dane Użytkownika będą przechowywane przez
Administratora przez czas realizacji poszczególnych usług/osiągnięcia celów
oraz:
a) przez okres realizacji usługi i współpracy, a
także przez okres przedawnienia roszczeń zgodnie z przepisami prawa – w
odniesieniu do danych przekazanych przez kontrahentów i klientów czy
Użytkowników,
b) przez okres prowadzenia rozmów i negocjacji
poprzedzających zawarcie umowy lub wykonanie usługi – w odniesieniu do danych
podanych w zapytaniu ofertowym,
c) przez okres wymagany przepisami prawa, w tym
prawa podatkowego — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze
spełnieniem obowiązków wynikających z mających zastosowanie przepisów,
d) do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu
złożonego na podstawie art. 21 RODO — w odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, w
tym do celów marketingu bezpośredniego,
e) do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu
przetwarzania, celu biznesowego — w odniesieniu do danych osobowych
przetwarzanych na podstawie zgody. Po wycofaniu zgody dane mogą być jeszcze
przetwarzane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami zgodnie z okresem
przedawnienia tych roszczeń lub okresem (krótszym) wskazanym Użytkownikowi,
f) do czasu zdezaktualizowania się lub utraty
przydatności — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do
celów analitycznych, statystycznych, wykorzystania cookies i administrowania
Stronami Administratora,
g)
przez okres
maksymalnie 3 lat w przypadku osób, które wypisały się z newslettera w celu
obrony przed ewentualnymi roszczeniami (np. informacja o dacie subskrypcji i
dacie wypisania się z newslettera, o ilości otrzymanych newsletterów,
podejmowanych działaniach i aktywności związanej z otrzymywanymi
wiadomościami), lub po okresie 1 roku braku jakiejkolwiek aktywności przez
danego subskrybenta, np. nie otworzenia jakiejkolwiek wiadomości od
Administratora.
Okresy przechowywania danych wskazane w
latach liczone są na koniec każdego roku, w którym nastąpiło rozpoczęcie
przetwarzania danych. Ma to na celu usprawnienie procesu przetwarzania i
zarządzania danymi.
Szczegółowe okresy przetwarzania danych
osobowych, dotyczące poszczególnych czynności przetwarzania, znajdują się w
rejestrze czynności przetwarzania Administratora.
LINKI
ODSYŁAJĄCE DO INNYCH STRON
Na Stronie mogą pojawiać się linki odsyłające
do innych stron internetowych. Będą one otwierać się w nowym oknie przeglądarki
lub w tym samym oknie. Administrator nie odpowiada za treści przekazywane przez
te strony. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z polityką prywatności
lub regulaminem tych stron.
DZIAŁALNOŚĆ W SOCIAL MEDIACH – FACEBOOK/ INSTAGRAM/ TIKTOK
Administratorem danych osobowych Użytkownika na stronie fanpage
pod nazwą Zielone ręce na Facebooku w serwisie Facebook (dalej jako Fanpage) jest Administrator.
Dane osobowe Użytkownika podawane na
Fanpage będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania Fanpage,
komunikowania się z Użytkownikiem, wchodzenia w interakcje, kierowania do
Użytkownika treści marketingowych i tworzenia społeczności Fanpage.
Podstawą ich przetwarzania jest zgoda
Użytkownika i prawnie uzasadniony interes administratora polegający na
wchodzeniu w interakcje z Użytkownikami i Obserwującymi Fanpage. Użytkownik
dobrowolnie decyduje się na polubienie/obserwowanie Fanpage.
Zasady panujące na Fanpage są ustalane
przez Administratora, jednakże zasady przebywania w portalu społecznościowym
Facebook wynikają z regulaminów Facebooka.
W każdej chwili, Użytkownik może
przestać obserwować Fanpage. Administrator nie będzie jednak wówczas wyświetlać
Użytkownikowi żadnych treści pochodzących
od Administratora a związanych z Fanpage.
Administrator widzi dane osobowe
Użytkownika, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które
Użytkownik umieszcza na swoich profilach jako publiczne. Przetwarzanie
pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portal społecznościowy
Facebook i na warunkach zawartych w jego regulaminach.
Dane osobowe Użytkownika będą
przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Fanpage na podstawie zgody
wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” Fanpage lub wejście w
interakcje np. pozostawienie komentarza, wysłanie wiadomości oraz w celu
realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu
własnych produktów lub usług albo obrony przed roszczeniami.
Dane osobowe Użytkownika mogą być
udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portal Facebook,
współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym
Fanpage Administratora, serwisowi IT, wirtualnej asystentce, czy też
nauczycielom obsługującym poszczególne kursy online, jeśli dojdzie do kontaktu
poza portalem Facebook.
Pozostałe uprawnienia Użytkownika
opisane są w niniejszej polityce prywatności.
Dane Użytkownika mogą być przekazywane
do państw trzecich zgodnie z regulaminem Facebooka.
Dane te mogą być też profilowane, co
pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do
Użytkownika. Nie będą jednak
przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO (mając negatywny wpływ
na prawa i wolności Użytkownika).
Powyższe zasady związane z danymi w ramach
portalu Facebook stosuje się również do portalu Instagram oraz TikTok.
BEZPIECZEŃSTWO
DANYCH
Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i
chronione z należytą starannością, zgodnie z wdrożonymi procedurami
wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o
Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych
spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w
szczególności przepisów o ochronie danych osobowych. Środki te mają na celu
przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych Użytkowników przed dostępem
osób nieupoważnionych.
W szczególności, dostęp do danych osobowych Użytkowników
mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych
w tajemnicy lub podmioty, którym powierzono przetwarzanie danych osobowych na
podstawie odrębnej umowy powierzenia danych.
Użytkownik powinien jednocześnie dochować staranności
w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci
Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim,
stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.
KIM
MOGĄ BYĆ ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH?
Administrator informuje, że korzysta z usług
podmiotów zewnętrznych. Podmioty, którym
powierza przetwarzanie danych osobowych (takie jak np. firmy kurierskie, firmy
pośredniczące w płatnościach elektronicznych, firmy oferujące usługi księgowe,
firmy umożliwiające wysyłkę newsletterów) gwarantują stosowanie odpowiednich
środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez
przepisy prawa, w szczególności przez RODO.
Administrator informuje Użytkownika, że
powierza przetwarzanie danych osobowych m.in. następującym podmiotom:
1.
2.
3.
4.
5.
6. innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom
zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia
pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów, np. pomocy księgowej,
informatycznej, graficznej, copywriterskiej, firmom windykacyjnym, prawnikom,
itd.
7. urzędom np. urzędowi skarbowemu – w celu
realizacji obowiązków prawno-podatkowych związanych z rozliczeniami i księgowością.
CZY POWOŁALIŚMY INSPEKTORA OCHRONY DANYCH?
Administrator Danych Osobowych niniejszym
informuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje
samodzielnie obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż jego
dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym w związku z
prowadzonymi przez nie postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu
przesłanek potwierdzających niezbędność pozyskania od Administratora tych danych.
CZY
PROFILUJEMY DANE UŻYTKOWNIKA?
Dane osobowe Użytkownika nie będą wykorzystywane do
zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na prawa i obowiązki czy
wolności Użytkownika w rozumieniu RODO.
W ramach strony internetowej i technologii śledzących
dane Użytkownika mogą być profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu
oferty firmy, którą Administrator kieruje do Użytkownika (głównie poprzez tzw.
reklamę behawioralną). Nie powinno to mieć jednak żadnego wpływu na sytuację
prawną Użytkownika, w szczególności na warunki zawartych przez niego umów czy
umów, które zamierza zawrzeć. Może jedynie pomóc w lepszym dopasowaniu treści i
kierowanych reklam do zainteresowań Użytkownika. Użyte informacje są anonimowe
i nie są kojarzone z danymi osobowymi podanymi przez Użytkownika np. w procesie
zakupu. Wynikają one z danych statystycznych np. płeć, wiek, zainteresowania,
przybliżona lokalizacja, zachowania na Stronie.
Każdy Użytkownik ma
prawo wyrażenia sprzeciwu wobec profilowania, jeśli miałoby ono
negatywny wpływ na prawa i obowiązki Użytkownika.
§4FORMULARZE
Administrator stosuje następujące rodzaje
formularzy w ramach Strony:
1. Formularz zapisu na newsletter – wymaga podania w odpowiednim miejscu swojego imienia i
adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik, w celu dodania
jego adresu e-mail do bazy subskrybentów Administratora, musi potwierdzić chęć
zapisu. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej w celu
wysyłania newslettera.
Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik
zgadza się z niniejszą Polityką prywatności oraz wyraża zgodę na wysyłanie mu
informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji
elektronicznej np. e-maila, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
Poprzez zapis na newsletter Użytkownik wyraża
również zgodę na wykorzystywanie przez Administratora telekomunikacyjnych
urządzeń końcowych Użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu
marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora oraz przedstawiania
Użytkownikowi informacji handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo
telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.)
Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże
konieczne do wysyłki newslettera, w tym m.in. do informowania o usługach,
nowych wpisach blogowych, produktach, promocjach i rabatach oferowanych przez
Administratora lub produktach osób trzecich polecanych przez niego. Zgody mogą
zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania
newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej polityce prywatności.
Newsletter jest wysyłany
przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu wycofania zgody. Po
wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być przechowywane w bazie newsletterowej
jeszcze przez okres do 2 lat, w celu wykazania faktu udzielenia przez
Użytkownika zgody na komunikację poprzez newsletter, działań Użytkownika (otwieralności
e-maili) oraz chwili jej wycofania, a także ewentualnych związanych z tym
roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1
lit. f RODO).
Wysyłka newslettera może
zostać zaprzestana w przypadku niewykazania przez Użytkownika aktywności przez
minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter lub odczytania
ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera). W takim przypadku,
Administrator usunie dane Użytkownika z systemu do wysyłki newslettera (dostawcy).
Użytkownik nie będzie uprawniony do otrzymania żadnej wiadomości od
Administratora, chyba że zdecyduje się ponownie zapisać w formularzu zapisu na
Newsletter lub skontaktuje się z Administratorem w inny, wybrany w tym celu
sposób.
System mailingowy wykorzystywany
do wysyłki newslettera odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane działania
Użytkownika związane z przesyłanymi do niego e-mailami (data i godzina otwarcia
wiadomości, kliknięcia w linki, moment wypisania się, itp.).
Administrator może także
prowadzić remarketing na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora, polegający na promocji i reklamie usług
kierowany do osób zapisanych na newsletter, w ten sposób, że podane adresy
e-mail subskrybentów zostają wgrane do narzędzia marketingowego oferowanego
przez Facebook Inc. tzw. menadżera reklam, a następnie kierowana jest do nich
reklama utworzona przez Administratora lub osoby upoważnione, poprzez konto
reklamowe Administratora, pod warunkiem, że subskrybenci newslettera są
jednocześnie użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam założone konto).
Każdorazowo dane te są kasowane po zakończeniu kampanii reklamowej. W przypadku
realizacji kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest do narzędzia
zaktualizowana baza subskrybentów). Dokładna informacja o tzw. grupach
niestandardowych odbiorców, zasady hashowania danych oraz przetwarzania tymi
danymi znajdują się w polityce prywatności portalu Facebook pod tym linkiem https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca zapoznanie się z tymi zasadami
przez każdego Użytkownika i subskrybenta.
2. Formularz kontaktowy –
umożliwia wysłanie wiadomości do Administratora i kontakt z nim drogą
elektroniczną. Dane osobowe w postaci
imienia, nazwiska, adres e-mail oraz dane podane w treści wiadomości,
przetwarzane są przez Administratora zgodnie z niniejszą Polityką Prywatności w
celu kontaktu z Użytkownikiem.
Po zakończeniu kontaktu dane mogą być
archiwizowane, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora. Administrator nie jest
w stanie określić dokładnego okresu archiwizacji, a tym samym usunięcia
wiadomości. Jednakże, maksymalny okres nie będzie wynosić dłużej niż terminy
przedawnienia roszczeń wynikające z przepisów prawa.
3. Formularz systemu umożliwiający pozostawienie komentarzy
- Wszelkie dane w formularzu komentarzy
Użytkownik podaje dobrowolnie, jeżeli chce taki komentarz pozostawić.
Umieszczając komentarz wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych. Są to: imię,
nazwisko, e-mail, nazwa strony internetowej, numer IP. Niektóre dane oznaczone
jako obowiązkowe muszą zostać wpisane.
Podanie adresu e-mail jest obowiązkowe i
służy wyłącznie w celu wykluczenia spamu lub/i wyświetlenia avatara
Użytkownika. Nie jest on udostępniany podmiotom trzecim.
Administrator nie ponosi odpowiedzialności za
treść komentarzy zamieszczanych przez czytelników Strony i bloga. Administrator
zastrzega sobie prawo do niezamieszczania komentarzy o charakterze spamu,
obraźliwych, zawierających wulgarne lub obraźliwe zwroty, treści niezgodne z
prawem lub zawierające jakiekolwiek linki do innych stron umieszczone bez jego
zgody.
4. Formularz reklamacji i odstąpienia od umowy sprzedaży w
sklepie na Facebooku Zielone ręce – W przypadku
korzystania z usług lub produktów Administratora możesz złożyć reklamację lub
odstąpić od zawartej umowy. W tym celu, Administrator umożliwia Ci wypełnienie
formularza reklamacyjnego i formularza odstąpienia od umowy załączonych do
regulaminu sprzedaży. Możesz także dokonać tych czynności bez wypełniania
formularza, jednakże podając niezbędne dane.
Wymagane w tym wypadku dane to: imię,
nazwisko lub ewentualnie nazwa użytkownika, adres zamieszkania lub adres
siedziby firmy (jeżeli zamówienie było dokonywane w imieniu firmy), adres
e-mail, numer telefonu (ewentualnie), numer rachunku bankowego (jeśli konieczny
będzie zwrot).
Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne
do rozpatrzenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem
sprzedaży. Dane będą przechowywane w celu realizacji procedury reklamacyjnej /
odstąpienia od umowy oraz w celach
archiwalnych i obrony przed roszczeniami.
Administrator może powierzać przetwarzanie
danych osobowych podmiotom trzecim bez odrębnej zgody Użytkownika (na podstawie
umowy powierzenia). Dane pozyskane z formularzy nie mogą być przekazywane
podmiotom trzecim.
Jeżeli
Użytkownik korzysta z usług dostawców zewnętrznych jak np. Google powinien
zapoznać się z ich polityką prywatności, dostępną u dostawców tych usług, na
ich stronach internetowych.
1.
Treści
przedstawione na Stronie nie stanowią porad czy wskazówek specjalistycznych
(np. edukacyjnych) i nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego. Jeśli
Użytkownik chce uzyskać pomoc w konkretnej sprawie, powinien skontaktować się z
osobą uprawnioną do udzielania takich porad lub z Administratorem na podane
dane kontaktowe. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie
treści zawartych na Stronie lub działań czy zaniechań podejmowanych na ich
podstawie.
2.
Wszystkie
treści umieszczone na Stronie stanowią przedmiot praw autorskich określonych
osób i/lub Administratora (np. zdjęcia, teksty, inne materiały, itp.).
Administrator nie wyraża zgody na kopiowanie tychże treści w całości lub w
części bez jego wyraźnej, uprzedniej zgody.
3.
Administrator
informuje niniejszym Użytkownika, że jakiekolwiek rozpowszechnianie treści
udostępnionych przez Administratora stanowi naruszenie przepisów prawa i może
rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Administrator może także domagać się
stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat
materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.
Administrator
nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie materiałów dostępnych na stronie
w sposób niezgodny z prawem.
5.
Treści
umieszczone na Stronie są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że
wskazano inaczej.
W celu korzystania ze strony internetowej
Administratora niezbędne jest posiadanie:
a)
Urządzenia z dostępem do
sieci Internet
b)
Aktywnej skrzynki
elektronicznej odbierającej wiadomości e-mail
c)
Przeglądarki
internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www
d)
Oprogramowanie
umożliwiające odczyt treści w przedstawionych formatach np. pdf., video, mp3,
mp4.
1. Podobnie jak większość stron
internetowych, Strona Administratora korzysta z tzw. technologii śledzących,
czyli plików cookies (“ciasteczek”) co umożliwia ulepszanie strony pod kątem
potrzeb użytkowników ją odwiedzających.
2. Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych
informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
3. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to
dane informatyczne, niewielkie pliki tekstowe, które przechowywane są naurządzeniu
końcowym, np. komputerze, tablecie, smartfonie, wtedy, gdy korzystasz z mojej
Strony.
4. Mogą to być cookies własne (pochodzące
bezpośrednio z mojej strony internetowej) oraz cookies podmiotów trzecich
(pochodzące z innych stron internetowych niż moja strona).
5. Pliki cookies pozwalają na dostosowanie
zawartości mojej strony internetowej do indywidualnych potrzeb Użytkownika oraz
potrzeb innych odwiedzających ją użytkowników. Umożliwiają również tworzenie
statystyk, które pokazują w jaki sposób użytkownicy strony korzystają z niej
oraz jak się po niej poruszają. Dzięki temu mogę ulepszać moją stronę
internetową, jej zawartość, strukturę i wygląd.
6. Administrator stosuje następujące pliki cookies podmiotów
trzecich w ramach Strony:
a)
Piksel konwersji
Facebooka oraz reklamy tworzone poprzez portal Facebook Facebook Ads (Facebook
Custom Audiences) – w celu zarządzania
reklamami na Facebooku i prowadzenia działań remarketingowych, co jest prawnie
uzasadnionym interesem Administratora. Administrator może również kierować
treści reklamowe do Użytkownika poprzez portal Facebooka w ramach reklam kontaktowych.
Narzędzie Piksel Facebooka dostarczane jest
przez Facebook Inc. oraz jego spółki powiązane. To narzędzie analityczne, które
pomaga mierzyć skuteczność reklam, pokazuje jakie działania podejmują
Użytkownicy Strony oraz pomaga dotrzeć do określonej grupy osób (Facebook Ads,
Facebook Insights). Administrator może również kierować treści reklamowe do
Użytkownika poprzez portal Facebooka w ramach reklam kontaktowych.
Administrator może także prowadzić
remarketing na podstawie art. 6 ust. 1
lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora, polegający na promocji
i reklamie usług kierowany do osób, które wyraziły zgodę na wysyłkę ofert (lub
osób do nich podobnych lub do użytkowników, którzy polubili Fanpage) w ten
sposób, że podane adresy e-mail zostają wgrane do narzędzia marketingowego
oferowanego przez Facebook Inc. tzw. menadżera reklam, a następnie kierowana
jest do nich reklama utworzona przez Administratora lub osoby upoważnione,
poprzez konto reklamowe Administratora, pod warunkiem, że osoby te są
jednocześnie użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam założone konto).
Każdorazowo dane te są kasowane po zakończeniu kampanii reklamowej. W przypadku
realizacji kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest do narzędzia
zaktualizowana baza kontaktów). Dokładna informacja o tzw. grupach
niestandardowych odbiorców, zasady hashowania danych oraz przetwarzania tymi
danymi znajdują się w polityce prywatności portalu Facebook pod tym linkiem
https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz
https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca
zapoznanie się z tymi zasadami przez każdego Użytkownika.
Informacje zbierane w ramach używania Piksela
Facebooka są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację Użytkownika. Pokazują
ogólne dane na temat użytkowników: lokalizację, wiek, płeć, zainteresowania.
Dostawca portalu Facebook może łączyć te informacje z informacjami jakie
Użytkownik przekazuje mu w ramach posiadanego konta w portalu Facebook, a
następnie wykorzystywać je zgodnie z własnymi założeniami i celami.
Administrator zaleca zapoznanie się ze
szczegółami związanymi z użyciem narzędzia Piksel Facebooka i ewentualnie
zadanie pytań dostawcy tego narzędzia, jak również zarządzanie swoimi
ustawieniami prywatności w portalu Facebook. Więcej informacji znajduje się pod
linkiem: https://www.facebook.com/privacy/explanation. W każdej chwili można
zrezygnować z plików cookies
odpowiedzialnych za wyświetlanie reklam remarketingowych np. na
https://www.facebook.com/help/1075880512458213/.
Użytkownik korzystając ze strony wyraża zgodę
na instalację wskazanego cookie na swoim urządzeniu końcowym.
b)
Wbudowany kod Google
Analytics – w celu analizy statystyk Strony. Google
Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań
Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej
strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić
Stronę.
Narzędzie to dostarczane jest przez firmę
Google LLC. Działania podejmowane w ramach korzystania z kodu Google Analytics
opierają się na prawnie uzasadnionym interesie Administratora polegającym na
tworzeniu i korzystaniu ze statystyk, co następnie umożliwia ulepszanie usług
Administratora i optymalizację Strony.
W ramach korzystania z narzędzia Google
Analytics Administrator nie przetwarza jakichkolwiek danych Użytkownika,
umożliwiających jego identyfikację.
Administrator zaleca zapoznanie się ze
szczegółami związanymi z użyciem narzędzia Google Analytics, możliwością wyłączenia
kodu śledzącego i ewentualnie zadanie pytań dostawcy tego narzędzia pod
linkiem: https://support.google.com/analytics#topic=3544906.
c) Powiadomienia typu web push, z poziomu przeglądarki – w celu lepszej komunikacji z Użytkownikiem oraz
szybszego przekazywania mu
wartościowych treści czy ofert, Administrator umożliwia wyrażenie zgody na
otrzymywanie powiadomień typu web push z poziomu przeglądarki Użytkownika.
Aby wyrazić zgodę na odbieranie powiadomień web push Użytkownik powinien na
komunikacie wysyłanym przez jego przeglądarkę internetową zaznaczyć opcję
„wyświetlaj powiadomienia” lub inną bliskoznaczną (każda przeglądarka może
inaczej nazywać tę opcję).
Zgoda na otrzymywanie ww. powiadomień może zostać w każdej chwili
cofnięta poprzez zmianę ustawień przeglądarki internetowej Użytkownika.
Administrator nie przetwarza żadnych danych osobowych Użytkowników
korzystających z powiadomień typu web push. Użytkownicy są identyfikowani
wyłącznie na podstawie informacji, które są przechowywane przez ich
przeglądarki internetowe, do których Administrator nie ma dostępu.
d) Wtyczki kierujące do social mediów: Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok.
Użytkownik po kliknięciu w ikonę danej
wtyczki odsyłany jest do strony zewnętrznego dostawcy, w tym wypadku
właściciela danego serwisu społecznościowego np. Facebooka. Następnie posiada
możliwość kliknięcia “Lubię to” lub „Udostępnij” i polubienia fanpage Administratora, znajdujący się
w portalu Facebook lub też bezpośredniego udostępnienia jego treści (postu,
artykułu, video, itd.).
Administrator zaleca zapoznanie się z
polityką prywatności Facebooka przed założeniem konta w tym portalu.
Administrator nie ma wpływu na dane przetwarzane przez portal Facebook. Od
momentu kliknięcia przez Użytkownika w przycisk wtyczki odsyłającej do mediów
społecznościowych, dane osobowe są przetwarzane przez portal społecznościowy
np. Facebook, który staje się ich administratorem i decyduje o celach i
zakresie ich przetwarzania. Cookies pozostawiane przez wtyczkę Facebooka (lub
inne podmioty trzecie) mogą też być aplikowane w urządzeniu Użytkownika po
wejściu na Stronę a następnie kojarzone z danymi gromadzonymi w portalu Facebooka.
Użytkownik korzystając ze Strony akceptuje ten fakt. Administrator nie ma
wpływu na przetwarzanie danych przez podmioty trzecie w ten sposób.
Powyższe wskazówki należy odnieść
również do obsługi:
Facebook – fanpage znajdujący się pod
adresem URL: https://www.facebook.com/zielonerece ,
Profilu na portalu społecznościowym
Instagram, znajdującego się pod adresem URL: https://www.instagram.com/zielonerece/,
Kanału w serwisie TikTok znajdujący się
pod adresem URL: https://www.tiktok.com/@zielonerece?is_from_webapp=1&sender_device=pc.
e) Narzędzia
służące do oceny efektywności kampanii reklamowych Google Ads- w celu prowadzenia kampanii reklamowych oraz
remarketingowych, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora.
Administrator nie gromadzi żadnych
danych, które pozwalałyby na identyfikację danych osobowych Użytkownika.
Administrator zaleca zapoznanie się z polityką prywatności Google w celu
poznania szczegółów działania tych funkcji oraz ich ewentualnego wyłączenia z
poziomu przeglądarki Użytkownika.
f) Treści z portali i stron internetowych
zewnętrznych dostawców,
Administrator może osadzać na Stronie treści z portali, serwisów, blogów i
innych stron internetowych zewnętrznych podmiotów. W szczególności mogą to być
filmy z serwisu You Tube czy Vimeo oraz nagrania dźwiękowe w portalu
SoundCloud.
Wspomniane podmioty trzecie mogą zapisywać pewne dane o odtworzeniach
treści jakich dokonał Użytkownik.
Jeśli nie chcesz, żeby miało to miejsce, wyloguj się z danego portalu
(jeśli posiadasz tam konto i jesteś zalogowany) zanim odwiedzisz moją Stronę
lub nie odtwarzaj danych treści na Stronie. Możesz też zmienić ustawienia
swojej przeglądarki i zablokować wyświetlanie Ci określonych treści z
określonych portali.
Odtwarzając nagrania dostępne w portalu
SoundCloud, korzystasz z usług świadczonych przez SoundCloud, który jest
samodzielnym podmiotem świadczącym na rzecz Użytkownika usługi drogą
elektroniczną. Szczegóły w zakresie przetwarzania danych osobowych przez
SoundCloud zawiera polityka prywatności tego portalu: https://soundcloud.com/pages/privacy i polityka cookies : https://soundcloud.com/pages/cookies, a także regulamin : https://soundcloud.com/terms-of-use.
You Tube
Serwis
YouTube obsługiwany jest przez Google LLC i pozwala na odtworzenie nagrań
znajdujących się na stronach Administratora. You Tube może zapisywać na
urządzeniu Użytkownika pliki cookies o odtworzeniach nagrań i przypisuje je do
konta Użytkownika na You Tube, jeśli jest zalogowany.
Korzystając z nagrań umieszczonych w portalu
YouTube, korzystasz z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Google LLC.
Szczegóły w zakresie przetwarzania danych osobowych przez SoundCloud zawiera
polityka prywatności i regulamin tego portalu:
https://policies.google.com/privacy i https://www.youtube.com/t/terms
g) Linki
afiliacyjne i programy partnerskie, w tym Google AdSense
Na Stronie Administratora mogą pojawiać się linki afiliacyjne do
określonych produktów lub usług podmiotów trzecich. Jest to sposób monetyzacji
treści znajdujących się na Stronie, a udostępnianych co do zasady bezpłatnie.
Kliknięcie w link nie spowoduje po stronie Użytkownika naliczenia żadnych
opłat. Jeśli przejdziesz na stronę zewnętrznego podmiotu klikając w link
afiliacyjny i dokonasz zakupu produktu może mi zostać przyznana prowizja.
Korzystając ze Strony zgadzasz się na wykorzystanie plików cookies w tym
zakresie.
Na Stronie mogą też pojawiać się okienka reklamowe z produktami podmiotów
trzecich, w ramach tzw. Google AdSense. Administrator informuje, iż nie ma
wpływu na treść tych reklam ani ich wygląd, o których decyduje algorytm
dostawcy, w tym wypadku Google LLC.
Ustawienia i personalizację reklam możesz zmodyfikować bezpośrednio z
poziomu swojej przeglądarki wchodząc pod adres: https://adssettings.google.com/authenticated.
7.
Administrator
ponownie zaleca zapoznanie się z polityką prywatności każdego z dostawców
powyższych usług w celu poznania możliwości dokonywania zmian i ustawień,
zapewniających ochronę praw Użytkownika.
8.
W
ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików cookies: sesyjne, które usuwane
są po zamknięciu przeglądarki, wylogowaniu lub opuszczeniu strony internetowej,
oraz stałe, które są przechowywane w urządzeniu końcowym użytkownika, co
umożliwia rozpoznanie przeglądarki przy kolejnym wejściu na stronę, przez czas
określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez
Użytkownika.
9.
W wielu przypadkach
oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka
internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu
końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany
ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w
szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w
ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym
zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Strony. Szczegółowe informacje o
możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach
oprogramowania (przeglądarki internetowej).
10.
Administrator informuje,
że ograniczenia stosowania plików cookies (wyłączenie ich, ograniczenie) mogą
wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Strony i
utrudnić jej funkcjonowanie.
11. Więcej informacji na temat plików
cookies dostępnych jest pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki
internetowej.
Podczas pierwszego wejścia na Stronę musisz
wyrazić zgodę na cookies lub podjąć inne, możliwe działania wskazane
w komunikacie, żeby móc dalej korzystać z zawartości Strony. Korzystanie
ze Strony oznacza wyrażenie zgody. Jeżeli nie chcesz takiej zgody wyrazić – opuść Stronę. Zawsze też, możesz
zmienić ustawienia swojej przeglądarki, wyłączyć lub usunąć pliki cookies. W
zakładce „pomoc” w przeglądarce
Użytkownika znajdują się niezbędne informacje.
1.
Korzystanie ze Strony wiąże się z
przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest Strona.
2.
Każde zapytanie skierowane do serwera
zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika,
datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie
operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.
3.
Logi zapisywane i przechowywane są na
serwerze.
4.
Logi serwera służą do administrowania
Stroną, a ich treść nie jest ujawniana nikomu poza osobami i podmiotami
upoważnionymi do administrowania serwerem.
5.
Administrator nie wykorzystuje w żaden
sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.
Link do polityki prywatności: https://www.zielonerece.pl/p/polityka-prywatnosci.html
Link do Regulaminu: https://www.zielonerece.pl/p/regulamin.html
Data ostatniej aktualizacji:
Niniejsza Polityka Prywatności została sporządzona na podstawie wzoru zakupionego na stronie https://legalnybiznesonline.pl/