REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Zielone ręce
Droga Klientko, drogi
Kliencie!
Bardzo mi miło, że
zdecydowałaś/eś się zrobić zakupy w moim Sklepie.
Zapoznaj się proszę z
poniższym Regulaminem i zasadami sprzedaży, które obowiązują Ciebie i mnie
podczas robienia zakupów.
Pamiętaj także, że w razie
pytań i wątpliwości możesz skontaktować się ze mną poprzez dane wskazane w
Regulaminie.
SPIS
TREŚCI:
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I
DANE KONTAKTOWE
§2 DEFINICJE
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
§4 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE
§5 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
§6 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
§7 ZADATEK
§8 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY
§9 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§10 REKLAMACJE
§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
§12 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
§13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA
PRAWACH KONSUMENTA
§14 WŁAŚNOŚĆ INTELEKTUALNA
§15 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
§16 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ZAŁĄCZNIK nr 1 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W
PRZYPADKU KONSUMENTA
ZAŁĄCZNIK nr 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU
PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
ZAŁĄCZNIK nr 3 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W PRZYPADKU KONSUMENTA
ZAŁĄCZNIK nr 4 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
1. Sklep
jest dostępny na fanpage’u Zielone ręce pod adresem
https://www.facebook.com/zielonerece/shop/?referral_code=page_shop_tab&preview=1 oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.
2. W
przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą
używając następujących danych kontaktowych:
a) numer telefonu: +48 604 518 767
b) adres e-mail: agnieszka@zielonerece.pl
3. Klient
może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej, formularza kontaktowego dostępnego w ramach strony
internetowej https://www.zielonerece.pl/ oraz
w wiadomości prywatnej w
profilach społecznościowych.
4. Zasady
korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz
dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.
5. Warunkiem
skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja
postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę
na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.
6. Ceny
podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
7.
Informacje o Produktach podane w Sklepie, w
szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w
rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
8. W
ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze
bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
a) rozsyłania
i umieszczania w ramach Sklepu spamu
b) dostarczania
i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w
ramach formularzy znajdujących się w Sklepie;
9. Nakazuje
się:
a) Korzystanie
ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
b) Korzystanie
ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
c) Korzystanie
z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie
w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją (jeśli taka została
udzielona).
10. Klient
nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając
niepoprawnych danych osobowych.
§2 DEFINICJE
Pojęcia użyte w Regulaminie
oznaczają:
1.
Sprzedawca – Agnieszka
Dziedzic prowadząca działalność nierejestrową pod adresem
2. Klient lub Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
4. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta.
5.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i
jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje
zdolność prawną, wykonująca
we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która korzysta ze
Sklepu.
6. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
7.
Sklep – sklep na Facebooku na fanpage’u
Zielone ręce pod adresem https://www.facebook.com/zielonerece/shop/?referral_code=page_shop_tab&preview=1
8. Produkt – produkty fizyczne zakupione lub dostępne w Sklepie. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
9.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu
zawarta pomiędzy Sprzedawcą
a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
10. Ustawa o prawach konsumenta– ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
11. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
12. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
13. Umowa zawarta na odległość– umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
14.
Dowód zapłaty – faktura bez VAT wystawiona zgodnie
z Ustawą o podatku
od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami
prawa.
15. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy lub wpłata przy odbiorze Produktu - w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
16.
System – zespół współpracujących ze sobą
urządzeń informatycznych
i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także
wysyłanie
i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego
dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
17. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
§3 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Klient może korzystać z udostępnionych funkcji Sklepu w sposób zgodny
z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający
funkcjonowania Sklepu oraz innych Klientów.
- Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
składania zamówień na Produkty potrzebne są:
a)
dostęp do Internetu z umożliwiającego to
urządzenia;
b)
odpowiednio skonfigurowana, aktualna
wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki typu cookies, np. Internet
Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
c)
aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto
poczty e-mail.
- Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu
pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji
przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
- Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia
prawidłowego funkcjonowania Sklepu.
§4 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE
1. W Sklepie Zielone ręce dostępne są następujące Produkty:
a)
b) Wianki do wnętrz,
c) Kartki z suszem,
d) Tamborki,
e)
f)
2. W ofercie Sklepu są również Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie Klienta.
3. Klient chcący dokonać indywidualnego zamówienia, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem e-mail wskazanym w niniejszym Regulaminie.
4. Po uzgodnieniu parametrów i cech Produktu z Klientem, zostanie on przygotowany na jego indywidualne zamówienie.
5. Proces zamówienia Produktu indywidualnego, zostanie uzgodniony odrębnie z Klientem.
§5 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
1. Klient może dokonać
zakupu Produktu poprzez wysłanie wiadomości w Sklepie Zielone ręce klikając „Wyślij
wiadomość”. Złożenie Zamówienia możliwe jest również poprzez wysłanie wiadomości
na adres agnieszka@zielonerece.pl.
2. Celem złożenia Zamówienia
konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a)
imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy
firmy,
b)
adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer lokalu,
kod pocztowy, miasto),
c)
numeru telefonu,
d)
adresu e-mail,
e)
akceptacja Regulaminu,
f)
wyrażenie zgody na
realizację zamówienia przez Sprzedawcę, co wskazuje na konieczność zapłaty za Zamówienie.
3. Klient składając Zamówienie
ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia
należnej Sprzedawcy zapłaty.
4. Wysłanie przez
Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
- Klient wybiera jedną z form płatności dostępnych
w Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty. - Klient powinien opłacić Zamówienie wraz z kosztem przesyłki w terminie
do 3 dni od zawarcia Umowy sprzedaży na rachunek bankowy podany w § 6 ust.
4 niniejszego
Regulaminu. Brak opłacenia
Zamówienia w tym terminie skutkuje anulowaniem Zamówienia i jest równoznaczny z
odstąpieniem od Umowy.
- Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres
mailowy podany przez Klienta.
- Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez
Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu.
Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z
Regulaminem.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nie
realizowania Zamówienia w przypadku:
a) nieprawidłowego/niekompletnego
wypełnienia danych Klienta (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
b) nieotrzymania
wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji
płatności przelewem),
c) w przypadku
nieopłacenia zadatku.
§6 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
1.
Ceny Produktów zamieszczone na stronie
internetowej Sklepu są cenami brutto.
2.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany
cen Produktów prezentowanych
w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów,
przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania
Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia,
które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian.
Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
3.
Czas trwania każdej promocji jest
ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
4.
Klient może wybrać następujące formy
płatności za zamówione Produkty:
a)
przelewem bankowym – płatne bezpośrednio
na konto Sprzedawcy:
PKO BP 04 1020 2137
0000 9102 0080 6828.
b) za pobraniem – płatne
przy odbiorze Produktu. Produkt zostanie wydany
po otrzymaniu płatności przy odbiorze.
4.
Jeśli Klient poprosił o wystawienie
faktury bez VAT, zostanie ona
doręczona Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail podany w
zamówieniu. Klient ma prawo zgłosić chęć otrzymania faktury lub rachunku od
razu przy zamówieniu lub przez trzy miesiące następujące po miesiącu, w którym
dokonał zakupu.
§7 ZADATEK
1. W przypadku dokonania przez Klienta Zamówienia Produktów w ilości powyżej 4 sztuk Produktu, Sprzedawca pobiera zadatek.
2. Wysokość zadatku zostanie ustalona z Klientem indywidualnie.
3. Wpłacona kwota zadatku zostanie odjęta od całkowitej kwoty należnej z tytułu złożenia Zamówienia.
4. W przypadku odstąpienia Klienta od zakupu, z przyczyn niedotyczących Sprzedawcy, zadatek nie podlega zwrotowi i zostaje zatrzymany przez Sprzedawcę.
§8 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY
1. Wysyłka Produktu nastąpi w terminie od 3 do
14 dni roboczych od momentu przyjęcia Zamówienia do realizacji.
2. Klient ma do wyboru następujące formy
dostawy:
a) Przesyłka
pocztowa
b) Paczkomat
c) Przesyłka
kurierska
d) Odbiór
osobisty
3.
Dostawy
realizowane są na terenie Polski.
4.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod adres
wysyłki wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5.
Dostawy odbywają się w dni robocze, od
poniedziałku do piątku.
6.
Koszty
dostaw podane są w momencie składania Zamówienia. Klient może się z nimi
zapoznać przed dokonaniem Zamówienia.
Ceny Produktów nie zawierają cen dostawy, które doliczane są zgodnie z
aktualnym cennikiem Sklepu.
7.
W przypadku wyboru przez Klienta
płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu liczy się od dnia uznania
wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
8.
Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność
w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na
rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy
Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z
wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie
ulega anulowaniu.
9.
W przypadku wyboru formy płatności za
pobraniem – czas realizacji Zamówienia liczony jest od momentu otrzymania od
Sprzedawcy wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia.
10.
Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień
uznania na rachunku bankowym Sprzedawcy.
§9 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1.
Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca
świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
2.
Podstawową usługą świadczoną drogą
elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi
zawarcia umowy ze Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa
ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia
Zamówienia.
3.
Sprzedawca świadczy również na rzecz
Klienta usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli Klient wyraził na nią
zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego
otrzymywania opisane zostały w polityce prywatności.
4.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa
Klientowi i przekazania danych w związku
z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i
organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych
przez osoby nieuprawnione.
5.
Sprzedawca podejmuje działania w celu
zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient jest uprawniony
poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w
funkcjonowaniu Sklepu.
6.
W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
świadczenie usługi elektronicznej i pozbawić go prawa do
składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu
wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem
umowy.
7. W wypadku Klientów będących
Konsumentami Sprzedawca
może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi
elektronicznej i pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze
skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i
rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w
szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze Sklepu w sposób niezgodny z
przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami
oraz przeznaczeniem Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz
dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je
podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podaje Sprzedawcy dane niezgodne z
rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa
osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne
Sklepu w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów.
8. Strony mogą również
rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron
w każdym czasie.
9. Klient może rozwiązać
umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie, z zachowaniem
14-dniowego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym z ważnych
powodów.
§10
REKLAMACJE
1.
Sprzedawca
odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu
Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta
(rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
2.
Sprzedawca
ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
3.
Sprzedawca
jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie
określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
4.
Reklamacja
powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (np. imię
i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np.
rodzaj
i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku
otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej
uzupełnienia.
5.
Reklamacja
powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany
w niniejszym Regulaminie.
6.
Sprzedawca
ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni
od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres
e-mail składającego reklamację.
7.
Sprzedawca
będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
8.
Klient
może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego
Regulaminu.
§11 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
1.
Konsumentowi przysługuje prawo do
odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania
przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6.
2.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od
umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od
umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą
elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie).
Aby zachować termin
do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą
wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu
do odstąpienia od umowy.
3. Przykładowa treść
oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje się w załączniku do
niniejszego regulaminu.
4.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni
od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 6
niniejszego paragrafu.
5.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy
użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że
Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami.
6.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na
odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Produktu, który jest wyprodukowany
według specyfikacji Konsumenta, które są wyraźnie dostosowane do jego indywidualnych
potrzeb, zgodnie z § 4 ust. 2-5 niniejszego Regulaminu.
7.
Sprzedawca
może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do
czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.
8.
Konsument
ma obowiązek zwrócić Produkty do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później
niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Termin
jest zachowany, jeżeli Konsument przed upływem terminu 14 dni odeśle zwracany
Produkt na adres Sprzedawcy.
9.
Konsument
jest zobowiązany pokryć bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia
od umowy (koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy).
10.
Konsument
ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonalności Produktu.
11. W
przypadku wystawienia faktury korygującej bez VAT, faktura zostanie wystawiona
przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie
wysłana
do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania
Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.
§12POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
1. Postanowienia
niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami.
2. W
przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między Przedsiębiorcami na podstawie
art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z
tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy.
3.
Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zwartej z
Klientem niebędącym Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez
przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na
podany przez niego podczas składania Zamówienia adres e-mail. Nie rodzi
to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
4. W
razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient będący
Przedsiębiorcą obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty
przy danym rodzaju przesyłki. W chwili wydania Produktu przewoźnikowi na
Przedsiębiorcę przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. Niezwłocznie
powinien dokonać czynności mających na celu ustalenie odpowiedzialności
przewoźnika. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę,
ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do
wydania go Przedsiębiorcy oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W
stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo
samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać
dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez
Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia umowy sprzedaży.
6. Całkowita
odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) jest
ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu oraz kosztów dostawy z tytułu
umowy sprzedaży i złożonego Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
7. Rozstrzyganie
ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem
w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
§13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA
1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
2. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:
a) Usług świadczonych drogą elektroniczną
b) Odstąpienia od umowy przez Konsumenta
c) Reklamacji i rękojmi,
w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385/5, art. 556/4, art. 556/5 i art. 576/5 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców.
3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
4. Przedsiębiorca,
o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do
Sprzedawcy, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są
bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale
nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co
czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można
było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.
§14 WŁAŚNOŚĆ INTELEKTUALNA
1. Produkty oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.
2. Klient akceptując niniejszy Regulamin uznaje, że całość praw autorskich i wszystkie znaki towarowe związane z Sklepem należą do Sprzedawcy (lub posiada on odpowiednie licencje) i podlegają prawnej ochronie, a w szczególności przepisom, o których mowa w ustępie powyższym.
3. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
4. Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie, bez prawa do sublicencji.
§15 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
Zgodnie z art. 13
ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych informuję, iż:
1. Administratorem
danych osobowych Klienta jest
2. Dane
osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą
przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem,
do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia
Produktu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi
Klienta związanej z zawartą umową.
3. Dane
osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na
następujących podstawach prawnych:
a)
wystawienia faktury i
spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
b)
rozpatrzenia reklamacji czy
roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia
i/lub wykonania umowy);
c)
ustalenia, dochodzenia lub
obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie
uzasadniony interes administratora);
d)
kontaktu telefonicznego w
sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
e)
przechowywania nieopłaconych
zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora);
f)
tworzenia rejestrów i
ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO
(obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora);
g)
archiwalnym i dowodowym, na
potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes
administratora);
h)
wykorzystywania cookies na
stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
i)
w celu marketingu
bezpośredniego kierowanego do Klienta - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
(prawnie uzasadniony interes administratora).
4. Podanie
danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z
realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów
Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą
niemożliwe.
5. Dane
osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez
okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi
przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się
korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we
wskazanym mu celu.
6. Dane
osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na
przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i
hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu
(newsletter) czy systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i
zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu internetowego, itp.
7.
W związku z faktem, że Administrator korzysta
z zewnętrznych dostawców różnych usług np.
Facebook i spółki zależne, Instagram, Pinterest, Google, Microsoft itp. dane Klienta mogą być przekazywane do Stanów
Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich
serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy
zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule
umowne. Będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa
ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:
a)
współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane
osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja
Komisji Europejskiej,
b)
stosowanie standardowych klauzul umownych
wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku
Google),
c)
stosowanie wiążących reguł korporacyjnych
zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,
lub
tym, na przekazywanie danych osobowych których, Klient wyraził zgodę.
8. Klient
ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania,
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a
także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z
aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie
będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
9. Klient
posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje
dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na
przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
10. Dane
Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie
podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności
Klienta.
11. W
celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
osobowych przez osoby nieuprawnione.
12. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://www.zielonerece.pl/p/polityka-prywatnosci.html.
§16
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
1.
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie
ewentualnych sporów wynikłych w związku
z zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania
mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
2.
Konsument ma możliwość skorzystania z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Konsument ma możliwość m.in. do:
a)
zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b)
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem a Sprzedawcą,
c)
bezpłatnego skorzystania z pomocy
powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej,
do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
3. Bardziej
szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie
internetowej http://www.uokik.gov.pl
oraz
w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych,
do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich
Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
4. Konsument może
również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy
rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do
pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
5.
Sprawa może być rozpatrywana
przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w
przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych
wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z
postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
§17 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1.
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz
świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa
polskiego.
2.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
dokonywania zmian Regulaminu tylko z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany
technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie
internetowej Sprzedawcy na podstronie: Regulamin.
3.
Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu
stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
4.
W przypadku, gdyby jakiekolwiek
postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca
deklaruje zastosowanie wskazanego poprawnego postanowienia.
5. Rozstrzyganie
ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w
rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z
właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
6.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w
szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o
świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o
Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Link do polityki
prywatności: https://www.zielonerece.pl/p/polityka-prywatnosci.html
Link do niniejszego
Regulaminu: https://www.zielonerece.pl/p/regulamin.html
Data ostatniej
aktualizacji: 1.06.2022 r.
Niniejszy Regulamin
został sporządzony na podstawie wzoru regulaminu zakupionego na stronie https://legalnybiznesonline.pl/
ZAŁĄCZNIK nr 1 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA
Miejscowość,
data: …………………………….
Imię i
nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania:
……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu:
…………………………….
Numer zamówienia:
…………………………….
Data odbioru
zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Reklamacja Produktu
Niniejszym
zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu
.............................................. Produkt ………………………………………………………
………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy.
Wada
polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis
wady].
Wada
została stwierdzona w dniu…………………………………………………..
Z
uwagi na powyższe, żądam:
ð
wymiany towaru na nowy (art.
561 § 1 kc)
ð
nieodpłatnej naprawy towaru
(art. 561 § 1 kc)
ð
obniżenia ceny towaru o
kwotę ………………….. zł, słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
ð
odstępuję od umowy (art. 560
§ 1kc).
Numer
rachunku bankowego do zwrotu środków:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Posiadacz
rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….
Data:
____________________ Podpis
Konsumenta: __________________
ZAŁĄCZNIK nr 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość,
data: …………………………….
Imię i
nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu:
…………………………….
Numer zamówienia:
…………………………….
Data odbioru
zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Reklamacja Produktu zakupionego przez
przedsiębiorcę na prawach konsumenta
Niniejszym
zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w
dniu....................................................... Produkt
……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja o produkcie] jest
wadliwy.
Wada
polega na ………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis
wady].
Wada
została stwierdzona w dniu…………………………………………………..
Z
uwagi na powyższe, żądam:
ð
wymiany towaru na nowy (art.
561 § 1 kc)
ð
nieodpłatnej naprawy towaru
(art. 561 § 1 kc)
ð
obniżenia ceny towaru o
kwotę ………………….. zł, słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
ð
odstępuję od umowy (art. 560
§ 1kc).
Numer
rachunku bankowego do zwrotu środków:
…………………………………………………………………………………………………………………………
Posiadacz
rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….
Jednocześnie,
oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są
bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale
nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
Na
dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące
się w CEIDG:
1. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
2. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
3. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
4. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
5. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
6. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
7. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
Data:
____________________ Podpis:
__________________
ZAŁĄCZNIK nr 3 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA
Miejscowość,
data: …………………………….
Imię i
nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania:
……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu:
…………………………….
Numer zamówienia:
…………………………….
Data odbioru
zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Oświadczenie
o
odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Niniejszym
oświadczam, że odstępuję od umowy …………........................................
nr ............................................ zawartej dnia
................................................ dotyczącej następujących
rzeczy
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Proszę
o zwrot kwoty .................. zł (słownie
...............................................................złotych)
poprzez:
ð
przekaz pocztowy na adres
..........................................................................…. [wypełnić
jeśli dotyczy]
ð
na rachunek bankowy o numerze:
......................................................................................................[wypełnić
jeśli dotyczy],
Data:
_____________________ Podpis
Konsumenta: _____________
ZAŁĄCZNIK nr 4 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA
Miejscowość,
data: …………………………….
Imię i
nazwisko/firma: …………………………….
Adres firmy: ……………………………….
NIP: ……………………………
E-mail: …………………………….
Numer telefonu:
…………………………….
Numer zamówienia:
…………………………….
Data odbioru zamówienia:
…………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
__________________________________
__________________________________
Oświadczenie
o
odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadku
przedsiębiorcy na prawach konsumenta
Niniejszym
oświadczam, że odstępuję od umowy …………........................................
nr ............................................ zawartej dnia
................................................ dotyczącej następujących
rzeczy : ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Proszę
o zwrot kwoty .................. zł (słownie
...............................................................złotych)
poprzez:
ð
przekaz pocztowy na adres
..........................................................................…. [wypełnić
jeśli dotyczy]
ð
na rachunek bankowy o
numerze:
......................................................................................................
[wypełnić jeśli dotyczy],
Jednocześnie,
oświadczam, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są
bezpośrednio związane z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale
nie posiadają one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności
z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta.
Na
dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące
się w CEIDG:
8. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
9. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
10. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
11. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
12. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
13. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
14. PKD
NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
Data:
_____________________ Podpis:
_____________